Menu Close

APIE MUS

    Žaismingumu ir meile vaikams pulsuojanti ikimokyklinė ir priešmokyklinė ugdymo įstaiga, įkvėpta begalinės meilės vaikams. Mūsų MISIJA – užkrėsti vaikus patrauklia ir malonumą teikiančia veikla, kuri užtikrintų jų individualių galių augimą. Mes laikomės nuostatos, kad vaikai yra aktyvūs mokymosi proceso dalyviai ir geba patys kurti savo savarankišką mokymąsį. Bendradarbiaudami, dalindamiesi patirtimi ir išsamiai nagrinėdami jiems aktualias temas, vaikai tampa savo žinių ekspertais. Mums darželis, tai antri namai, kuriuose kiekvienas vaikas turi jaustis, saugus, mylimas ir išgirstas. Čia kiekvienas rytas prasideda su šypsena ir šiltu apsikabinimu.

    Privatus darželis „Vaikų pieva“ bendro tipo ikimokyklinė ugdymo įstaiga, kurioje ugdomi vaikai nuo 1,5 m. iki mokyklos. Ugdymo modelis – 10,5 val.  Vaikų grupės komplektuojamos atsižvelgiant į vaikų amžiaus tarpsnius. Darželyje įgyvendinamos ikimokyklinio ugdymo ir priešmokyklinio ugdymo bendroji programa, kurios apima ugdymo procesą ir turinį, metodus bei organizavimo formas, materialinę bazę, šeimos ir švietimo įstaigos sąveiką. Integruotos papildomos programos, kaip  socialinio emocinio ugdymo programa „Kimochis“, tarptautinė socialinių įgūdžių formavimo programa ,,Zipio draugai“, įgyvendinama lauko pedagogikos idėjos, STREAM patirtinis mokymas(is), propaguojamas „ugdymas be sienų“, orientuojamasi į lėtą ugdymą, kuriame vaikų vaizduotės, kalbos, mąstymo, kūno raiškos žaismė lydi kiekvieną vaiko veiklą, tyrinėjimus bei atradimus. Mūsų  darželis 2024 m. tapo Sveikatą stiprinančia mokykla. Parengta ir sėkmingai įgyvendinama vaikų sveikatos stiprinimo programa „Raudoni žandukai“, kuri integruojama į darželio ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programą.

       Darželyje vyrauja į vaiką orientuotas ugdymas, kuris nulemia ugdymo inovacijų įgyvendinimo kryptį. Kiekvieno  vaiko raida ir ugdymasis pasižymi unikaliais bruožais, todėl tikime jog kiekvienas vaikas yra unikalus, be galo kūrybiškas ir jo potencialas turi būti atrastas kuo ankstesniame amžiuje tolimesniam jo tobulėjimui. Darželyje mokytojas pasitiki vaiko natūraliomis galiomis augti ir ugdytis, sudaro sąlygas prigimtinėms galioms plėtotis, pripažįsta ir gerbia skirtybes, pasiekimų įvairovę, kuria galimybes skleistis vaikų individualumui. Vaikų ugdymuisi sudaromos galimybės jausti, liesti, tyrinėti, atrasti, pažinti, norėti daugiau, siekti, žavėtis, gerbti, mokėti nurimti.  Mokytojai paremia vaikų iniciatyvas, parinkdami jiems aktualų turinį ir veiklas. Vaikams aktyviai veikiant integruojamas fizinis, emocinis, socialinis ir pažintinis ugdymasis. Kiekvienas vaikas aktyviai mokosi, daugelį dalykų atranda pats, savu būdu ir laiku.

     Darželis išsiskiria pozityvia atmosfera, ugdymo naujovių taikymu, turtinga gamtine, edukacine aplinka, ugdomųjų priemonių įvairove, darnia, bendraujančia ir bendradarbiaujančia bendruomene, motyvuota ir profesionalia komanda, kuri stengiasi, kad kiekvienas vaikas jaustųsi laukiamas, jam būtų suteikiamas individualus dėmesys, palaikymas ir pagalba, užtikrinant visapusišką ugdymąsi ir gerovę, taikant šiuolaikines ugdymo strategijas.

    Darželis „Vaikų pieva“ nuolat kuria ir puoselėja savo tradicijas ir yra atvira vietos bendruomenės poreikiams dalyvaudama bendruomenės renginiuose, šventėse. Tėvai ir pedagogai nuolat ieško naujų bendradarbiavimo formų, kartu rūpinasi vaikais, aptaria problemas, džiaugsmus, siekiant užtikrinti ugdymo(si) tęstinumą ir dermę, kuriant susitelkusią ir kartu besimokančią bendruomenę. Sąveika su tėvais (globėjais) grindžiama nuolatiniu individualių vaiko ugdymosi poreikių ir galimybių aptarimu, tinkamų ugdymosi pasiekimų bei pažangos vertinimo metodų parinkimu, dalijimusi informacija ir patirtimi apie vaiko ugdymą(si), daromą pažangą. Siekiama užtikrinti, kad tėvai (globėjai) aktyviai dalyvautų ugdymo procese, priimdami su vaiko ugdymu(si) susijusius sprendimus. Nuolat kuriamos, atnaujinamos įstaigos ir šeimų bendradarbiavimo formos: šeimų kūrybinės dirbtuvės, sporto šventės, šeimų šventės, kalendorinės šventės ir kt.

„Vaikystė – tai laikas, kai dedami žmogaus gyvenimo pamatai. Nuo jų kokybės priklauso visa, kas bus statoma vėliau.“
                                                                                                                                                                                Jean Piaget